VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI, VZHLEDEM K VÁNOČNÍM SVÁTKŮM A DOVOLENÝM PRACOVNÍKŮ VE VÝROBĚ JIŽ NEMŮŽEME GARANTOVAT VÝROBU A DODÁNÍ NĚKTERÝCH PRODUKTŮ NA MÍRU V ROCE 2018, TERMÍNY UVEDENÉ U PRODUKTŮ NA MÍRU TAK NEMUSÍ BÝT PLATNÉ, DALŠÍ DOTAZY NA @ DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ A PŘEJEME KRÁSNÉ VÁNOCE A ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2019

►JAK VRÁTIT ZBOŽÍ DO 14DNŮ A V JAKÝCH PŘÍPADECH NELZE ZBOŽÍ VRÁTIT

 

1. E-shop není půjčovna. Víte, v jakých případech se zboží vrátit nedá?

2. dTest: Zakoupeno na internetu, ale přesto vrátit nelze

3. dTest: E-shop není půjčovna – kdy se zboží vrátit nedá?

4. iDnes: Domácí právník: jak vrátit zboží koupené na dálku bez potíží

 

POSTUP PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

1. zašlete informaci na email obchod@petromila.cz ( už samotný den zaslání informace na email bereme jako vaše odstoupení od smlouvy )

2. sjednáme s vámi způsob vrácení platby a způsob vrácení zboží

3. po doručení zboží bude provedena jeho kontrola a v případě že zboží není poškozeno bude vám vrácena celá platba