► UPOZORNĚNÍ ◄ Upozorňujeme zákazníky na možné nepatrné prodloužení dodací lhůty objednávek z důvodu aktuální situace spojené s onemocněním Covid-19 a s tím i spojené předvánoční vytížení dopravců. Děkujeme za pochopení.

►JAK VRÁTIT ZBOŽÍ DO 14DNŮ A V JAKÝCH PŘÍPADECH NELZE ZBOŽÍ VRÁTIT

 

1. E-shop není půjčovna. Víte, v jakých případech se zboží vrátit nedá?

2. dTest: Zakoupeno na internetu, ale přesto vrátit nelze

3. dTest: E-shop není půjčovna – kdy se zboží vrátit nedá?

4. iDnes: Domácí právník: jak vrátit zboží koupené na dálku bez potíží

 

POSTUP PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

1. zašlete informaci na email obchod@petromila.cz ( už samotný den zaslání informace na email bereme jako vaše odstoupení od smlouvy )

2. po doručení zboží bude provedena jeho kontrola a v případě že zboží není poškozeno bude vám vrácena celá platba

 

► Zboží zašlete neprodleně na adresu Petra Látalová, Bolelouc 637, 78375  

► V den odeslání zásilky nám zašlete informaci na email obchod@petromila.cz jakou přepravní společností zasíláte abychom zajistili bezproblémové převzetí zásilky.

► Do balíku nevkládejte žádné tiskopisy, veškeré písemnosti zasílejte výhradně na email obchod@petromila.cz