JAK CO NEJRYCHLEJI REKLAMOVAT?

Něco se nepovedlo? Potřebujete reklamovat zboží? V rámci maximálního urychlení vyřízení vaší reklamace pořiďte prosím fotografie poškozené věci či jiného problému a spolu s popisem nám prosím zašlete neprodleně na obchod@petromila.cz

K reklamaci prosím vypište stručně tyto údaje:

  1. ČÍSLO OBJEDNÁVKY
  2. PŘESNĚ SPECIFIKOVANÝ DRUH ZBOŽÍ DOTČENÝ REKLAMACÍ
  3. POPIŠTE V ČEM JE VĚC ODLIŠNÁ OD VÁMI OBJEDNANÉ VĚCI
  4. PŘILOŽTE PŘEHLEDNOU FOTODOKUMENTACI REKLAMOVANÉ VĚCI SPOLU S POPISEM - zašlete prosím maximum fotografií, urychlí to vyřízení vaší reklamace
  5. V ČEM SPATŘUJETE PŘÍČINU PROBLÉMU
  6. VAŠE POŽADAVKY K REKLAMACI

 

Vaše reklamace/oprava bude přijata reklamačním oddělením naší společnosti. Po jejím vyřízení a uzavření v zákonné 30-ti denní lhůtě budete informováni e-mailem. Pokud budete postupovat dle těchto pokynů, bude vaše reklamace vyřízena dříve.

Přepravce vám doručil poškozené zboží?

- ihned proveďte foto poškozených věcí a detailní foto poškozených částí ( dle obchodních podmínek přepravců na to máte 48hodin ) a zašlete nám je na obchod@petromila.cz