PROČ MI BYLA DORUČENA POUZE ČÁST ZÁSILKY?

Pokud jste si objednali vícekusovou nebo objemnější zásilku vyčkejte prosím na doručení všech částí zásilky v avizovaném termínu uvedeném u  produktu v eshopu v den vaší objednávky který také zmiňujeme v informačním emailu, ve kterém vám byl zaslán daňový doklad, ne všechny části zásilky mohou být doručeny ve stejný den.

Zásilky odchází z různých skladů, nebo dopravci mnohdy nenaloží kompletní zásilku k doručení. Pokud do konce termínu který je viditelný u produktu v eshopu v den vaší objednávky neobdržíte kompletní zásilku, teprve poté nás prosím kontaktujte na email obchod@petromila.cz

Design šablony vytvořil Shoptetak.cz & Tomáš Hlad.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení